Zapraszamy do polubienia

nas na facebook'u! :)

image01

Naprawa cyfrowych

aparatów fotograficznych

image01

Serwis obiektywów

do aparatów fotograficznych

image01

Czyszczenie

filtra matrycy

image01

Regulamin

  1. ZÅ‚ożenie podpisu na Zleceniu Naprawy lub wysyÅ‚ka sprzÄ™tu do naprawy oznacza akceptacjÄ™ dalej  wymienionych warunków.

  2. Po ukoÅ„czonej naprawie Klient zobowiÄ…zuje siÄ™ do uiszczenia opÅ‚aty zgodnie z kwotÄ… zaakaceptowanÄ… w wykonanym kosztorysie lub okreÅ›lonÄ… przy przyjÄ™ciu sprzÄ™tu na staÅ‚y koszt. Odbiór sprzÄ™tu po naprawie nastÄ™puje po zwrocie dokumentu zlecenia naprawy .

  3. Zakład wykonuje jedynie naprawy odpłatne. Sprzęt objęty gwarancją producenta traci ją w przypadku konieczności demontażu urządzenia

  4. PÅ‚atność za wykonanÄ… usÅ‚ugÄ™ odbywa siÄ™ tylko gotówkowo.  W wyjÄ…tkowych przypadkach możliwa jest pÅ‚atność przelewem jednakże odbiór lub wysyÅ‚ka sprzÄ™tu jest możliwa po zaksiÄ™gowaniu Å›rodków na koncie.

  5. ZakÅ‚ad  naprawia tylko i wyÅ‚Ä…cznie usterki zgÅ‚oszone przez klienta w momencie oddawania sprzÄ™tu lub  zapisane na dokumencie zgÅ‚oszenia doÅ‚Ä…czonym do wysyÅ‚ki. W przypadku ujawnienia siÄ™ innych usterek zakÅ‚ad ma prawo zmienić wczeÅ›niej wykonany kosztorys informujÄ…c uprzednio o tym klienta. W szczególnych przypadkach ingerencja w sprzÄ™t powoduje zmiany, które mogÄ… być usuniÄ™te wyÅ‚Ä…cznie na wyraźne życzenie zleceniodawcy po pokryciu odpowiednich kosztów. 

  6. Gwarancja udzielana jest na okres 3 miesiÄ™cy od daty naprawy sprzÄ™tu przez zleceniobiorcÄ™. Obejmuje wyÅ‚Ä…cznie czynnoÅ›ci bÄ™dÄ…ce przedmiotem naprawy oraz wymienione podzespoÅ‚y. Gwarancja nie jest udzielana w przypadku wykonania jedynie czyszczenia i konserwacji oraz na urzÄ…dzenia po zalaniu/zawilgoceniu. Udary mechaniczne i fizyczne, niewÅ‚aÅ›ciwa eksploatacja sprzÄ™tu oraz ingerencja osób trzecich  powoduje utratÄ™ gwarancji.

  7. ZakÅ‚ad ma prawo obciążyć zleceniodawcÄ™ kosztami podzespoÅ‚ów użytych do pierwotnej naprawy, w przypadku gdy wada ukryta powodujÄ…ca zmianÄ™ kosztorysu byÅ‚a niemożliwa do zdiagnozowania przed wykonaniem czynnoÅ›ci okreÅ›lonych w pierwszym kosztorysie.

  8. ZakÅ‚ad  ma prawo zutylizować sprzÄ™t w przypadku nieodebrania go w terminie 3 miesiÄ™cy od wysÅ‚ania powiadomienia o odbiorze.

  9. Klient wyraża zgodÄ™ na przetwarzanie udostÄ™pnionych danych osobowych dla potrzeb wykonania naprawy przez  ZakÅ‚ad  zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. ( Dz. U. z 2002 r. nr 101, póz. 926, z późn. zm.)